Watch Dogs 2:s sömlösa multiplayer försenas

Imorgon släpper Ubisoft Watch Dogs 2, och nu väljer de att plocka bort äventyrets sömlösa multiplayer till nästa patch släpps.

Anledningen är att det sömlösa flerspelarläget har skapat tekniska problem, och patchen är redan inskickad för verifiering till Microsoft och Sony. Innan uppdateringen släpps kan spelarna givetvis ta sig an kampanjen, och bjuda in sina vänner för coop via spelmenyn. Funktioner som Bounty-Hunter-läget och aktiviteter som berör spelare utanför vännerlistan är dock inte tillgängliga till patchen släpps.

Watch Dogs 2 släpps till Xbox One och PlayStation 4 imorgon, medan PC-spelare får vänta till den 29 november.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s